چهارشنبه ۲۶ شهریور ۰۴

دانستني هاي CRM

براي مديران بازاريابي و تبليغات پيدا كردن يك آژانس ديجيتال ماركتينگ با دانش فني به روز و خلاقيت ناب، همواره يك چالش اساسي بوده است. شركت برنامه نويسي ايكاد با تركيب مجرب ترين تيم توسعه دهنده فني، خلاق ترين تيم هنري و دانش ماركتينگ متولد شد.

دانستني هاي CRM

۱ بازديد

نرم افزار سي آر ام (CRM) چه مي كند؟

مشتريان، ارزشمندترين دارايي براي اكثر مديران و صاحبين مشاغل محسوب مي شوند. در گذشته، ثبت و حفظ اطلاعات مشتريان بر روي كاغذ يا در ذهن افراد انجام مي‌گرفت كه با بزرگتر شدن دايره مشتريان و رشد كسب و كار، جمع آوري، پيگيري و انتخاب از ميان آنها روز به روز مشكل تر مي شد. حالا به لطف نرم افزار CRM اين مشكلات رفع شده است. زيرا ماموريت نرم افزار CRM تنها ثبت و حفظ اطلاعات مشتريان نيست، بلكه اين سيستم به تنهايي مي تواند امور مربوط به فروش و سازماندهي بخش هاي مختلف را حل و فصل كند.

در قدم اول نرم افزار سي آر ام يك شبكه از كاربران و مديران با سطوح دسترسي مختلف را ايجاد مي كند. افراد در اين شبكه قادرند اطلاعات پايه اي مخاطبان مانند نام، شماره تلفن، ايميل، وب سايت و … را در پروفايل هر كدام ثبت كنند. ساير اطلاعات و جزئيات مربوط به مكاتبات و ملاقات ها نيز مي تواند به اين بخش اضافه گردد.

نرم افزار CRM مي تواند منجر به تسهيل فعاليت ها و همچنين كمك به تيم فروش براي انجام درست فعاليت هايشان گردد. همين امر موجب مي شود كه اين نرم افزار در تمامي كسب و كارها قابل استفاده باشد.

براي مطالعه بيشتر به سايت ديجيتال ماركتينگ ايكاد مراجعه كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.